Alla inlägg den 7 oktober 2007

Av Michael - 7 oktober 2007 17:47

Idag har man inte gjort mycket, morsan var förbi för att fira Susanna som fyllde 20 för ett tag sen. Vi käkade lite kladdkaka och drack kaffe och läsk.. nej inte samtidigt. Efter att hon dragit hem igen så var dt dags för Inger att åka till kyrkan för att värma upp med kören inför kvällens gig. Själv är jag ingen stalker så jag stannar hemma och softar järnet, det är inte varje kväll man är helt solo (om man inte räknar med katten).


Imorgon är det måndag igen och söndagsångesten gör sig påmind. Jag hoppas att nästa vecka blir lite lugnare än denna för jag börjar bli riktigt trött på att rädda nacken på folk som lova och lovar men glömer lägligt att kolla med resten av organisationen om det är rimligt. 

Av Michael - 7 oktober 2007 11:33

Vilket gäng!! Vad trevligt vi hade det, jag gick runt och mös hela kvällen. Alla såg ut att ha trevligt, samtalen flöt runt hela tiden, maten var superb.

Tack alla inblandade för att ni gjorde kvällen til ett oförglömligt minne.

Ovido - Quiz & Flashcards