Alla inlägg den 19 oktober 2007

Av Michael - 19 oktober 2007 15:55

Nu vet jag vad hunger är




Andra bloggar om: katter, hungrig, mat, burkmat

Av Michael - 19 oktober 2007 15:44

Man blir lite förvånad när man får sanningen presenterad




Andra bloggar om: synvilla, hjärnan, förvirrande

Av Michael - 19 oktober 2007 14:36

kul för oss andra.


Andra bloggar om: hillbilly, avt, stunt, fyrhjuling

Av Michael - 19 oktober 2007 14:13

Riktigt fyndigt tycker jag



Andra bloggar om: experiment, tvillingar, spegel, restroom

Av Michael - 19 oktober 2007 13:05

Vi börjar väl med natten till idag. På vägen hem från Arlanda så började det snöa!! Det var inte lite som kom ner men som tur var så töade det bort fort. Behöver jag säga att jag hatar snö och vinter och kyla. Nåväl efter en god men kort sömn så var jag på jobbet strax efter åtta och tog tag i dagen bestyr. Det har flutit på riktigt bra hittills men jag litar inte på turen. Ikväll är det odd fellow igen så det blir att fara hem efter jobbet och dyka in i fracken. Jag tycker att det är avkopplande att sitta med gubbarna och ljuga lite :-)


Andra bloggar om: snö, oddfellow, arbete

Av Michael - 19 oktober 2007 13:02

zippo!! Det går undan nu eller hur :-) nu är du definitivt närmare 50 än 30. Ha en kanonkväll med en god cigarr och ett hyfsat vin


Andra bloggar om: zippo, cigarrer, födelsedag, vin

Ovido - Quiz & Flashcards