Alla inlägg under januari 2010

Av Michael - 29 januari 2010 22:37

blir det väldigt sporadiskt med postningar här. Info: Biljetter till "the california tour" fixade, biljetter till Alcatraz fixade. Kvar att fixa hyrbil av större modell (typ långtradare). Nu gäller det bara att jobba på ett par veckor till. Lite planering av lektioner för vikarier finns också i bakgrunden. Bokat båt till Gotland i juli glömde jag nästan, fan man är så effektiv så man nästan blir rädd :-)

Av Michael - 14 januari 2010 17:17

att det klagas lite väl mycket om min frekvens här på bloggen. Jag skriver sällan men vilka inlägg!! 

Av Michael - 7 januari 2010 12:35

Jaha då skriver vi 2010 och konstaterar att 2009 kom och gick i ett rasande tempo. Nyårsafton avlöpte medsedvanlig skumpa och raketer i familjens residens.


Planering och bokning av Kalifornienresan i april är gjord, fattas bara hyrbil och lite andra småbeställningar. Min effektivitet som bloggare har varit klart låg men jag har nog blivit mer av en facebook junkie. Vi får se om jag håller i bloggandet bättre under 2010 än under föregående år.

Skapa flashcards