Alla inlägg den 14 oktober 2007

Av Michael - 14 oktober 2007 21:21

sitter man nu och tittar på Sopranos, jobbet gick så där, en hel del meck innan alla bitar var på plats. Dock blev inte hela lösningen klar pga dålig koppar hos kunden. Detta kommer att fixas till inom en snar framtid.


Sopranos kommer nog att sluta som ett stort frågetecken tror jag men jag hoppas att jag har fel.


Andra bloggar om: sopranos, koppar, övertid, stul

Av Michael - 14 oktober 2007 17:06

Klockan är kort efter fem, söndag eftermiddag, man skulle kunna ha haft det skönt och avslappnat...MEN inte då, nu ska här jobbas. det kommer att bli ett långjobb då vi inte får bryta kundens nuvarande förbindelse förrens klockan 18:00 och vis av erfarenhet så vet jag att den tiden kommer aldrig att hålla vi kommer nog närmare 18:30 innan vi får börja.

Nu väntar jag på ett samtal så jag kan dra igång en sekundär förbindelse hos kunden. 

Av Michael - 14 oktober 2007 11:20

Vilket betyder att man ska åka och veckohandla ... jippie!! Sen måste vi in på IKEA och handla en vas och en strykbräda åt Susanna. Resten av eftermiddagen ska jag sköa då det vankas jobb klockan 18:00. Jag hoppas att det går snabbt idag för jag har ingen lust att sitta flera timmar och felsöka/vänta. Det kommer säkert en utförlig rapport av jobbet i ett senare inlägg.



Andra bloggar om: ikea, jobb, strykning

Ovido - Quiz & Flashcards