Alla inlägg den 22 oktober 2007

Av Michael - 22 oktober 2007 20:08

Jag kan fortfarande inte förstå slutet på det sista avsnittet av Sopranos. Har grubblat lite under dagen och kommit fram till följande slutsatser


1. Serien kommer att fortsätta inom en inte allt för avlägsen framtid

2. Manusförfattaren kunde inte bestämma sig för hur det skulle sluta

3. Manusförfattaren vågade inte författa ett slut utanöverlät det till tittaren.


Oavsett vilken av anledningarna som gäller är att förklaringen att "vissa kommer att gilla slutet andra inte" är bullshit av Manusförfattaren.



Andra bloggar om: sopranos, tony, maffia, dåliga slut


Av Michael - 22 oktober 2007 20:04

När jag loggade på nyss så kom en pop-up fram som sa att det var en ny server beställd. Kanon!! Jag vet att man inte ska klaga på någonting som är gratis men det känns frusterande att inte kunna logga in och skriva i sin blogg.

Så tummen upp för ägaren av bloggagratis.se.



Andra bloggar om: blogga.se, server, trögt

Av Michael - 22 oktober 2007 12:24

med samma tråkiga innehåll. Upp i svinottan, ut till en kall bil, mörker och regn, trött och sliten. Jag tycker att jag sover hyfsat mycket men jag känner mig aldrig pigg. Man går som i en dimma mest hela tiden. Idag så har det varit utbildning, kul kul ... eller inte. Själva konfigureringen var inte svår, däremot att hålla sig vaken var en bragd i sig att man lyckades med. Ieftermiddag ska vi ha workshop mellan 13 och 15 sen är det nästan dags för hemfärd.


Idag så ska det handlas på systembolaget, Robban min granne och vän fyller 50 år idag (Hurra hurra hurra huuuuuuuurrrrraaa!!)



Andra bloggar om: 50 år, utbildning, workshop, födelsedag

Ovido - Quiz & Flashcards