Direktlänk till inlägg 13 augusti 2007

Back on track

Av Michael - 13 augusti 2007 07:20

Så var man då tillbaka i gruvan igen, trafiken till Stockholm var lika tät som vanligt vilket kan betyda att alla (nästan) är tillbaka från semestern.

Väl vid min plats så kom jag nästan ihåg alla password. Hade problem med en applikation men det löste sig efter lite hjärngympa. Nu gäller det bara att härda ut denna första dag så ska nog resten flyta på i god fart. Natten var så där, man sover oftast riktigt dåligt när man ska börja jobba igen och så var det. Man ligger och roterar och tittar på klockan som spurtar på och kort innan den ska till att ringa så somnar man som en sten :-) Jaja that's life.

 
 
Lakrisalen

Lakrisalen

13 augusti 2007 07:43

Visst är det så med sömnen dagen före första arbetsdagen... Känner igen det där med lösenorden... brukar få ringa runt och återställa dem före jag kommer in i dumburken...:)

http://lakrisal.bloggagratis.se

 
Ingen bild

50-taggare

13 augusti 2007 09:08

:-) Nu var det bara ett password som inte fanns i hjärnan, men efter cirka 20 försök så var jag inne. Trägen vinner

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - 18 april 2010 12:08

to the fucking vulcano.

Av Michael - 8 april 2010 15:40

att jobba, nästa fredag lättar vi äntligen från Arlanda/Sverige mot järva mål i landet i väst.. nej inte Norge :-) Två nya resväskor måste inhandlas sen är nog allt klart... hoppas jag. ...

Av Michael - 1 mars 2010 07:28

Tjohej!! Här går det undan, bokade 4 vip biljetter till Univesial studios, man vill ju "ride in style" och när jag ändå hade farten uppe så bokade jag bord till hustruns 50-årsdag som kommer att avnjutas på pier 39 i San fransisco. ...

Av Michael - 25 februari 2010 15:38

Blev en chevrolet trailblazer, så får man plats med all packning. Nu väntar vi bara på att den här jävla snön ska försvinna. Inte för att jag tror att Zippo ska komma lättare till jobbet i Stockholm (jag gillar att han har ett hellsicke). ...

Av Michael - 29 januari 2010 22:37

blir det väldigt sporadiskt med postningar här. Info: Biljetter till "the california tour" fixade, biljetter till Alcatraz fixade. Kvar att fixa hyrbil av större modell (typ långtradare). Nu gäller det bara att jobba på ett par veckor till. Lite plan...

Ovido - Quiz & Flashcards