Alla inlägg den 16 juni 2009

Av Michael - 16 juni 2009 14:50

Det var vad kvällen igår bjöd på. Vi satt på en resturang i hamnen och åt en helt fantastisk middag, färsk fisk, sallad, tappas och masor med cava (det lönar sig att sitta med chefen). Vi gjorde sen stan i olika konstellationer och möttes sedan upp på en bar inte långt från hotellet. Klockan två ville ägaren stänga men det blev övertid för honom, vi vinglade väl hemåt vid tjugo över två.


Imorse klockan halv tio gick bussen mot Albert i Noya, en vinproducent som odlar organiskt dvs inga gifter etc. Man kan lugnt säga att jag var trött. Vaknade med ett ryck tio i nio vilket fick till följd att jag fick kasta på mig kläder, trycka i mig lite frukost och sen var det bara att hoppa på bussen. Lyckades sova lite på vägen ut men det kommer inte att bli lika sent ikväll kan jag lova.


Det jag vet är att vi ska se en flamencoföreställning klockan åtta och vid tio-tiden blir det middag, sen smyger jag nog hem och kojar.


Det var allt för nu, kan bli en sen kvällsrapport om ni har tur.


Förresten så kanske jag också ska påpeka att det är 34 grader och sol här, man kan ha det sämmre.


Ovido - Quiz & Flashcards