Alla inlägg den 13 maj 2008

Av Michael - 13 maj 2008 16:35

och ett gäng puckon. Om man inte kollar sina filer utan bara installerar allt skit man tankat ner så är det inte mer än rätt att man får trojaner, virus och dubbelsidig bongobongo. Jag är inte främmande för att det är skiv och filmindustrin united som fixat detta i kampen mot nedladdning.


Svd.se

Aftonbladet.se



Läs även andra bloggares åsikter om trojaner, virus, mp3, lamers, windows



Av Michael - 13 maj 2008 11:19

Tänk er följande senario:


Airport security

Customs Official : 'May I know your name?'
Passenger : 'Batman'
Customs Official : 'What's your name!?'
Passenger : 'My name is Bat-man'
Customs Official : 'Trying to be funny!? What's your surname?'
Passenger : 'Super-man'
Customs Official : 'So you're telling me your name is Batman Superman?'
Passenger : 'Yes'
Customs Official : 'Arrest the guy... '



Läs även andra bloggares åsikter om batman, superman, security, singapore



Av Michael - 13 maj 2008 07:19

Jaha nu sitter man här klockan 05:30 och ska jobba igen. Min del av det hela tar (om jag tar det vääääldigt lugnt ca 15 sek). Jag kommer inte att sitta med i telefon under tiden andra gör sitt jobb (vill inte höra honom stöna igen :-) Var som värsta 071 nummret förra gången :-) :-)


Klockan 8 ska bilen lämnas på helrekond så jag får väl sätta lite fart nu så jag blir klar.  

Av Michael - 13 maj 2008 07:14

Måndagen kom och med den en ny arbetsvecka. Temperaturen ute hade skjunkit rejält under kvällen/natten. Man gick och småhuttrade när man hämtade morgontidningen.

Dagen bjöd som vanligt på massor med jobb och möten och vid kvart i fyra så bar det iväg hemåt. Idag blev det också det tredje spinningpasset på lika många dagar. Jag var så slut i mina ben efter detta pass att jag nästa ångrade mitt val att köra passet.

Efter att ha sett CSI och High chaparall så var det dags för sängen. 

Skapa flashcards