Alla inlägg den 16 mars 2008

Av Michael - 16 mars 2008 18:11

Det går trögt med bloggandet nuförtiden men jag ska försöka råda bot på det. Lördagen började med jobb klockan 0:30. Var på jobbet klockan 8 för att förbereda så att det skulle flyta på smidigt. Efter två timmar var jag hemma igen och vi kunde ta itu med dagens bestyr som var SPINNING!! 90 minuter. Det var jobbigt men genomförbart. Efter en behövlig dusch så var det handla som gällde. Ica maxi och sytembolaget avverkades i snabb takt. Efter det tänkte vi titta på en ny soffa till vardagsrummet. Då satt benstumningen i med full kraft :-) Varje gång vi satt ner i en soffa så var det problem att ta sig upp så vi bestämde rätt snabbt att skippa projektet för dagen.


Kvällen ägnades åt tv och melodifestivalen. Att Pirelli vann var väl ingen högoddsare, vad som hade varit roligt vore om man haft en filmkamera riktad mot Carola när Pirelli vann. Hahahahhaa!!! Kan tänka mig att han däruppe inte var med i meningarna som kom ur hennes mun. Själv var jag rätt säker på att Sanna skulle vinna men man kan inte alltid ha rätt.


Idag har jag fixat servern så nu är den uppe och rullar med ftp-erver och remote desktop, alla är glada och nöjda.



Läs även andra bloggares åsikter om spinning, handla, melodifestivalen

Ovido - Quiz & Flashcards