Alla inlägg den 7 mars 2008

Av Michael - 7 mars 2008 15:56

Man märker att priotiteringarna inte går åt blogghållet nuförtiden. Jag känner att jag måste skriva någonting i bloggen men tiden vill inte finnas till. Nu har jag lite tid den sista skälvande timmen på fredagseftermiddagen och kan då konstatera att denna vecka varit precis som de tidigare. Var på hälsoundersökning i veckan och fick veta att jag lider av högt blodtryck pga stress. Jag ska träffa en läkare på måndag. Vad som sen kommer att hända vet inte jag. Fyra flaskor vin Ruffino Riserva Ducale Oro 2004 har hittat en fristad i vår vinkällare. Den börjar verkligen likna någonting och det ska bli kul att följa vinernas utveckling. 

I måndags var jag på möte gällande stadsnät och jag måste erkänna att jag nog hade fler frågor när jag åket därifrån än vad jag hade på vägen till mötet. Jag ska nog skicka ett mail till stadsnätsägaren och se om jag kan få svar på frågorna. Iochmed detta möte blev det ingen spinning för mig denna vecka. Detta rådde vi bot på genom ett besök på gymet igår.  Idag känns armarna tunga och kroppen med för den delen :-).


Ikväll så är det dags för herrklubbsträff igen men god mat och ädla drycker, man kan ha det sämre i livet.


Nu ska jag göra sista rycket för veckan.



Skapa flashcards