Alla inlägg den 28 januari 2008

Av Michael - 28 januari 2008 20:11

Som min vän zippo redan bloggat om är den vanligast meningen i sverige "Jag vet inte". Detta får mig att luta mig tillbaka i stolen, reflektera lite över faktumet och sedan småle lite. Som pappa till två döttrar så har jag genom alla år fått svaret på mina frågor med "jag vet inte" följt av "det är inte jag som tagit den". För mig är det inte förvånande att just den mening blev etta på listan.


SVD.se


Läs även andra bloggares åsikter om inte vet jag, mening, vanligast

Av Michael - 28 januari 2008 12:16

Jag har mer eller mindre regelbundet gått på spinningpass på friskis men aldrig har jag upplevt maken till trängsel. Det måste vara nytt rekord i nyårslöften som härjar, alla pass är uppbokade och för att ha en chans att få ett pass måste man boka via internet en vecka i förväg. Har man sen tänkt sig ett gympass så får man räkna med att vänta tills man ruttnar. Det är så in i helske med folk så att allt är upptaget. Nu är det väl bara att vänta ut de som lovat för mycket, det brukar hålla en max två månader tills dom ledsnar och inte kommer mer.

Det ska fan vara frisksportare i dessa lägen :-)


Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,



Ovido - Quiz & Flashcards