Alla inlägg den 4 januari 2008

Av Michael - 4 januari 2008 16:57

För ett antal år sedan så gick jag ner rejält i vikt. Nu har kilorna smugit sig på under en längre tid och satt sina spår :-) Jag har nu tagit mig i kragen och börjat träna igen, inte som ett nyårlöfte utan bara för att jag vill. Mitt nyårslöfte är som alltid att bli milliardär under året. behöver jag säga att det aldrig hänt men jag lever på hoppet.

Jag hoppas kunna ta bort cirka 15 kilo till sommaren och minst 10 till 31 maj då jag tänkte cykla energitrampet. Jag vet inte om det blir sju eller tolv mil, vi får se.

Imorgon blir det tredje gången på en vecka som jag besöker gymet så jag är på rätt spår igen, jag tycker samtidigt att dt är så jäkla kul att ta ut mig där så det är nästan så att man får bromsa mig så att jag inte är där sju dagar i veckan.


Läs även andra bloggares åsikter om viktminskning, cykla, gym, energitrampet

Skapa flashcards