Alla inlägg den 30 november 2007

Av Michael - 30 november 2007 19:19

Även fast det var en kort vecka för mig så känns det helt ok att det är helg nu. Bara Camilla och jag hemma i huset så vi köpte pizza och svullade lite. Innan vi hämtade maten gjorde jag ett besök på systemet och fick med mig två flaskor vin, lite öl och cider. Nu sitter man här med paltkoma i soffan och tittar på tv.


Måste bara få ventilera en sak. Svenska spels annonskampanj, man vill att svenka folket ska spela MEN man lägger in en brasklapp "spela lagom" va i hela glödheta ska det vara bra för? Dom som spelar för mer än dom har råd med hjälper ingen skylt i världen. Vad är lagom förresten? Den summan är ju in the brain of the viewer, äver om jag inte har råd att spela för hundratals kronor så kanske min hjärna tycker det. M a o typisk svensk pekpinnementalitet.


Läs även andra bloggares åsikter om pizza, öl, svenska spel, lagom, paltkoma

Skapa flashcards