Alla inlägg den 25 november 2007

Av Michael - 25 november 2007 11:27

Vilken fest det blev. Den känns i skallen idag, man är lite yr och om det beror på att man bara sovit fyra timmar eller om det kan vara alkoholens inverkan på fågelkroppen vet jag inte. Jag har ingen ork att ta reda på vilket det är :-)


Kvällen började med skumpa och mingel följt av en frågetävling gällande "vad vet ni om Robert". Efter denna tankemöda satte vi oss till bords för att smörja kråset och utbringa ett antal skålar för födelsedagsbar......gubben. Vissa av oss höll tal till Roberts ära.

Efter maten öppnade baren och i sann Robban style blev det "free drinks all night" O herre jisses vi försökte tömma baren men jag måste tyvärr medge att det var omöjlig. Bandet Taksfree (dom heter faktiskt så) drog också igång och dansgolvet fylldes med danssugna människor.

Den ända smolken under kvällen var nog våra bordsgrannar som vad jag tror tittat lite för långt ner i flaskan/glaset och därför försökte dra igång meningslösa diskusioner om Odd fellows sätt att vara. Jag har personligen ingenting emot att prata om det mesta men när jag är på fest så försöker jag att ha trevligt och inte som dessa människor provocera och vara allmänt otrevliga. Men det hela löstes med att vi bytte bord till ett med trevligare människor.


Eftersom jag vet att Robban och Lena läser denna blogg så vill vi passa på att tacka för en otroligt rolig kväll/natt.

Läs även andra bloggares åsikter om fest, mingel, sprit,



Av Michael - 25 november 2007 03:00

fortsättning följer

Ovido - Quiz & Flashcards