Alla inlägg den 20 november 2007

Av Michael - 20 november 2007 16:34

mer osnuskiga teckningar

Av Michael - 20 november 2007 16:31

Allt är inte det man tror....

Av Michael - 20 november 2007 10:57

Sitter här och funderar över livet och vardagen och kommer fram till att man har ett relativt tråkigt liv. Om jag läser min blogg bakåt i tiden så står där inte mycket vettigt. Ibland så känner man vilken utfyllnadspostning man håller på med bara för att hålla sidan levande, lite patetiskt är det :-)


Man kanske inte ska ha ångest för att man inte skrivit en dag i bloggen eller också kanske man ska peta in sitt hyfsat trista liv och visa sig i all sin nakenhet, inte vet jag.

Idag ska jag till optikern och beställa nya glasögon och när jag får dom så kommer det att kännas bättre att sitta fraför datorn och jobba. Som det är nu så blir allt dimmigt på eftermiddagen och jag får gnugga ögonen för att få upp skärpan igen. Nu sitter jag ju mycket framför skärmen, cirka åtta timmar per dag och det blir inte många pauser heller. En lunch på allt mellan tio minuter till en timme beroende på belastningen.


Utanför fönstret ligger dimman tät och det ser riktigt tråkigt ut. Den här årstiden kunde man skrota, lyckan vore om det aldrig blev kallare än +25. En regnperiod skulle man kunna stå ut med om tempraturen höll sig på en angenäm nivå :-) men bevare mig för snö och kyla...Jag ser ingenting gott i dessa fenomen.


Läs även andra bloggares åsikter om tråkigt, trist, väder, glasögon, nakenhet


Skapa flashcards