Alla inlägg den 24 september 2007

Av Michael - 24 september 2007 19:23

Detta amaronevin som jag fick är ett riktigt höjdarvin. Jag tittade lite på nätet vad andra sagt om detta vin och det var idel possitiva omdömmen.

philipson-soderberg

Kjörlings dryckeskonsult


Av Michael - 24 september 2007 19:20

Klockan 13 cirka var det åter dags att bli lite firad. En liten men tapper samling hade tid för fika och lite tårtätning. Jag fick en vacker bukett, presentkort på ticnet och en flaska amaronevin. Denna flaska åker in i vinkällaren till nästa år eller nästa eller ...

Av Michael - 24 september 2007 07:20

och mitt huvud det känns så tungt!

Vilken trafik det var till Stockholm idag, båda filerna gick kackigt så man hade inte stor hjälp av offensiv bilkörning utan man fick finna sig i att rätta in sig i ledet.

Nu sitter man här och tuggar på en frukostmacka och försöker vakna till. Idag är det en sk mötesdag. Ett långt möte på förmiddagen och klockan 13 så kommer kontoret i stockholm att fira min 50-årsdag med allt vad det innebär.

Dags att kavla upp ärmarna och börja jobba nu.

Ovido - Quiz & Flashcards