Alla inlägg den 16 augusti 2007

Av Michael - 16 augusti 2007 20:45

vilket skämt!! Det ända hon gör är att promota sina pulverprodukter. Om man fuskar så AJABAJA ingen riktig mat på fyra veckor bara proteinpulver och BARA det pulver JAG säljer. Anna är inte dietist eller näringsfysiolog utan en vanlig krämare. Det är inte hennes pulver som tar bort vikt utan all träning som personen gör. Man kan och SKA äta en allsidig kost dvs allt som du åt tidigare MEN i mindre portioner. Det finns inga andra vägar. Tar man pulver går man ner i vikt men direkt man börjar med riktig mat åker man upp igen OM man inte tränar.


Jag fattar inte hur den kvinnan kan få hålla på i TV

Av Michael - 16 augusti 2007 12:06

Stressar hem på lunch..... möter döttrarna i dörren... lika bråttom dom också... börjar fixa mat och undrar, var är katten??


Går in i sovrummet och vad får jag  se??


Jag tänker... olika falla ödets lotter :-)







Av Michael - 16 augusti 2007 08:55

Inte för att jag var/är ett stort fan men man kan inte frånse den betydelse den mannen haft på musikbranchen. Att sen hans matvanor inte haft samma stora betydelse ska vi nog var tacksamma för.






Länkar: AB    Elvis svenska fanclub    Diskografi     Rockmyten blev verklighet

Ovido - Quiz & Flashcards