Alla inlägg den 23 juli 2007

Av Michael - 23 juli 2007 12:23

sprider sig på himlavalvet och det kommer ner några droppar regn, ska detta verkligen vara ovädret med stort O som kommer? Det blåste en del under förmiddagen med det har upphört nu. Jaja vi får väl se om det är lugnet före stormen eller stormen i vattenglaset som vi framför oss.

Av Michael - 23 juli 2007 08:31

måååååndag morgon och mitt huvud det känns så tungt!!!! Eller kanske inte :-) Är fortfarande risig, vette fan vad man fått för superbacill i kroppen, en vecka har jag nu gått och varit risig i kroppen. Tur i oturen är ju att man jobbar och inte behöver känna sig sjuk på semestern. Hemma låg alla och sov när jag försiktigt som en indian smög ut från huset, alla utom katten som yrvaket tittade på mig med en blick som sa "gå och lägg dig husse, du ser förjävlig ut på morgonen" Sitter nu på jobbet och konfar lite ny hårdvara, telefonen är tyst vilket är skönt. Då hinner man göra lite nytta och få lite surdegar ur världen.


Lunch tar jag nog hemma idag med familjen. Det är skönt att komma härifrån ett tag och se andra väggar.

Ovido - Quiz & Flashcards