Alla inlägg den 19 juli 2007

Av Michael - 19 juli 2007 22:00

Eftermiddagen flöt på riktigt bra, fick en ny pc på jobbet som behöve lite modifiering för att passa mig... Men som vi säger "själv är bästa dräng" så nu står den på bordet och gör allt jag vill att den ska kunna.


Kvällen bestod mest av tv tittande, såg ett program på tv4 fakta om gigantiska katastrofer och man visade en flygplanskrasch vilket kanske inte var så lyckat att titta på eftersom vi ska flyga till USA om ett par veckor. Men som jag skrev tidigare, man är väl en viking och så lever jag efter devisen "ingen kommer ihåg en fegis".


Av Michael - 19 juli 2007 11:18

Efter att ha färdats halvvägs över floden Stryx så kämpade jag mig tillbaka till mänskligheten igen. Snärtade Karon i baken med ett svettblött lakan så han trillade av båten :-) Sitter som den viking jag är åter på jobbet (här ska ingen jäkla bacill ta kål på mig) Har fortfarande hosta och är skrövlig i halsen men svettningarna är nästan helt borta. Jag kände mig som ett utskitet äppelmos när det var som värst (Ja jag såg döden i vitögat) :-)


Nu är det bara en och en halv dag kvar på denna min näst sista vecka före semester så man får bita ihop och köra på tills man stupar, eller får semester ;-)


Skriver nog lite mer ikväll för nu vankas det lunch och jag är hungrig



Skapa flashcards