Alla inlägg den 16 juli 2007

Av Michael - 16 juli 2007 08:58

vad det värker i halsen, känner mig feberyr och har ont i kroppen. Jag tror att jag lyckades få två timmars sömn inatt och det gör ju inte saken bättre. Man skulle kanske vara hemma och kurera sig men med den belastning som vi har med jobb så får man hålla sig uppe och bita ihop.


Jag kommer att avsluta dagen med en sammafattning hur det gått så den komer att fyllas på här var så säker.


Klockan är 13:15 och jag har lyckats peta i mig lite föda, halsen känns fortfarande skövlig och jag är trött som tusan. Petade också i mig en Alvedon forte på lunchen, vi får se om den gör någon nytta.

Fortsättning följer . . .


 Efter lite kyckling, glass, alvedon,CSI NY och halstabletter så väntar sängen   . . . God natt

Skapa flashcards