Alla inlägg den 14 juli 2007

Av Michael - 14 juli 2007 10:48

Det är inte klokt vad man har börjat varva ner, ännu återstår två veckors jobb innan man får en liten semester. Jag och hustrun var nere i city för att handla skor till henne och det kan jag tala om var en mardröm. Efter att vi betalat skorna så tog jag kassen och vi gick vidare till Lindex där ett par byxor skulle provas. Smarta jag hängde då kassen på gångjärnet till provhyttsdörren, frun provade byxorna men dom var inte så snygga som hon tyckte först och jag skulle vara snäll och hänga tillbaka dom... sen gick vi vidare, väl inne på H&M så frågade hon lite försynt (först) var kassen var... (livet passerar revy)(hjärnan jobbar för högtryck) sen satte benen fart över till Lindex igen och kassen hängde kvar!! Jag har överlevt ännu en fara.


På eftermiddagen åkte gräsklipparen fram och framsidan klipptes sen fick gräsklipparen frispel och gick som en gamal trabant, dags för service tror jag. Jag lyckades också skrämma skiten ur våra husdjur på tomten, 4 eller 5 igelkottar, en mamma med ungar. Jag hoppas att chocken snart har lagt sig hos dom så att vi får se dessa små krabater vandra runt och suga i sig en daggmask eller två.


Kvällen bjöd på tacos med corona och tequila, mycket mumsigt samt filmen The queen, man hade kunnat ta valium istället... gosse vilket sömnpiller till film.


Ovido - Quiz & Flashcards